نشست اعضای هیات مدیره و کمیسیون دانش بنیان انجمن جوانان کارافرین با عضو هیات مدیره و ناظر اعتباری بانک رفاه در خصوص سرمایه گذاری در حوزه کسب و کارهای نوین

گزارش جلسه هیئت مدیره انجمن جوانان کارآفرین مورخ ۰۶/۰۹/۹۷ با حضور عضو هیئت مدیره و رئیس اداره پژوهش بانک رفاه
این جلسه ساعت ۱۶ عصر، در محل ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی آغاز گردید. آقای دکتر رحمتی عضو هیئت مدیره و ناظر اعتباری بانک رفاه و آقای اصولی رئیس اداره پژوهش بانک رفاه میهمانان این جلسه بودند.
درجلسه آقای شبیر آسایش رئیس کمیسیون کسب و کارهای نوین، دانش‌بنیان و استارت‌آپ به معرفی توانمندی‌‌ها و ظرفیت‌های کمیسیون پرداخت. آقای علی عمیدی نائب رئیس این کمیسیون ضمن ابراز خرسندی از حضور سرمایه‌گذاران در فضای استارت‌آپی کشور به ارائه نقطه نظرات خود پرداخت و پس از آن خانم سولماز صادق‌نیا به تبیین فضای استارت‌آپی و راهکارها و فرصت‌های پیش‌رو پرداخت و آقای امیر دارستانی‌فراهانی نیز به توصیف فعالیتهای شرکتهای دانش‌بنیان و عارضه‌یابی و نیازسنجی‌های مالی این شرکت‌ها پرداخت. رئیس اداره پژوهش بانک ضمن تشریح ۳ حوزه مأموریتی مرکز جدیدالتأسیس نوآوری در بانک رفاه کارگران از همکاری با انجمن جوانان کارآفرین استان تهران استقبال کرد. سپس آقای دکتر رحمتی عضو هیئت مدیره بانک رفاه ضمن تشکر از هیئت مدیره بابت دعوت به این انجمن و تشریح تنگناهای اعتباری بانک‌ها در مواجهه با استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان ابراز داشتند که آماده عقد تفاهم‌نامه همکاری با انجمن جهت حمایت از شرکت‌های معرفی شده توسط انجمن با شرایط تسهیل شده می‌باشند.
پس از اینکه میهمانان و اعضای کمیسیون کسب و کارهای نوین جلسه را ترک کردند، هیئت مدیره مصوب کرد تا دبیر کل انجمن، آقای مهدی نجار دیسفانی با همکاری کمیسیون‌های کسب و کارهای نوین، دانش‌بنیان و استارت‌آپ و بازار پول و سرمایه پیش‌نویس تفاهم‌نامه با بانک رفاه را جهت تصویب به هیئت مدیره تهیه نماید.
در ادامه جلسه ضمن خوشامدگویی هیئت مدیره و برخی دیگر از اعضای هیئت مدیره به آقای مهدی نجار دیسفانی به جهت حضور در اولین جلسه رسمی هیئت مدیره، گزارش و توضیحات ایشان در رابطه با پیشنهاد تشکیل شورای برنامه‌ریزی و پایش راهبردی را به بحث و تبادل نظر گذاشتند و هیئت مدیره ضمن موافقت با کلیت تشکیل این شورا با مسئولیت دبیرکل انجمن و حضور ارکان کمیسیون‌ها به عنوان اعضای این شورا، مصوب نمود تا جزئیات طرح توسط آقای مهدی نجار دیسفانی تدوین و به هیئت مدیره ارائه گردد.
جلسه با ختم صلوات در ساعت ۱۸ پایان یافت.

منبع کانال اطلاع رسانی انجمن جوانان

دیدگاهتان را بنویسید