رویدادی برای تبادل نظر بین جوانان در سفیران باران

بسمه تعالی
چنانکه در بیانیه های پیشین ذکر شد سفیران باران در راستای برنامه اعلام شده برای تبیین معیارهای اتاق مطلوب از دیدگاه جوانان و کمک به شفافیت فضای انتخابات و انتخابی بهتر، درصدد برگزاری رویدادهایی است که فعالان اقتصادی جوانان بتوانند انتظارات خود را از اتاق نهم تبیین نموده و ائتلاف ها و نامزدها نیز بتوانند برنامه های خود را در این خصوص در معرض نقد جوانان بگذارند لذا بیانیه حاضر در واقع فراخوانیست برای نخستین رویداد برای مشارکت در تدوین برنامه باران امید ( برنامه اتاق مطلوب از دیدگاه جوانان ) در فصل انتخاب سرنوشت ساز اتاق نهم. انتخابی که در سال های سخت پیش رو بسیار تاثیرگذار خواهد بود و اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست. این رویداد روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۷ در محل خیابان ظفر، خیابان نفت شمالی، خیابان پیروز شرقی، کوچه سینا، پلاک ۱۱ از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد و رویداد دیگری نیز در ایام تبلیغات انتخابات منعقد خواهد شد که در صورت تمایل ائتلاف ها و نامزدها می توانند از این فرصت برای بیان دیدگاه های خود استفاده کنند. جزئیات رویداد دیگر متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.
سفیران باران به جد معتقدند که جوانان در عین تلاش برای بروز رسانی فضای کسب و کار و ورود دیدگاه های نوین به فضای اقتصادی کشور نیازمند آموزش و پرورش در سایه تجربه پیشکسوتان هستند و به همین منظور می بایست اتاقی مرکب از جوانان و پیشکسوتان با برنامه ای مشخص در این حوزه شکل گرفته و در راستای نیل به اهداف تبیین شده اهتمام ورزد و سفیران باران نیز در طی چهارسال آینده به مطالبه گری در این حوزه بپردازد چرا که حصول اهداف بدون مطالبه گری میسر نیست. سفیران باران انتظار ندارند که اتاق بازرگانی مشکلات و مسائل مربوط به شرکت های بزرگ و موثر در اقتصاد ملی را رها نماید و یکسره به مشکلات جوانان بپردازد اما در نظر دارد بستری را برای توجه به مشکلات و مسائل جوانان کارآفرین و فعال اقتصادی و کسب و کارهای نوین در عالی ترین سطوح بخش خصوصی ایجاد کند و با استفاده از همین بستر اهمیت نقش جوانان در اقتصاد ملی را یادآوری نموده و برای حل مشکلات آنها تلاش نماید.
در پایان بار دیگر از یکایک فعالان اقتصادی و جوانان کارآفرین دعوت بعمل می آورد که با مشارکت فعال در تدوین برنامه باران امید، به گشایش روزنه تعامل در عالی ترین سطح بخش خصوصی و انتخابی دقیق و موثر یاری رسانند.

صفحه اصلی

دیدگاهتان را بنویسید