ارکان فارگو چه هستند و چه می کنند؟

مشاور کیست؟

در فارگو، روان‌شناسان دارای مدرک کارشناسی‌ارشد و دکتری که هر یک در حوزه و حیطه‌ی خاص تخصص دارند، امکان مشاوره و خدمات‌رسانی را فراهم می‌کنند. روان‌شناسان در این بخش در تلاش هستند کیفیت ارائه را تا جای ممکن در دستورِ کار  و بهترین و بالاترین میزان خدمات‌رسانی را داشته باشند. آن‌ها در تلاش هستند سلامت روان را تا حد امکان برای مراجعین به ارمغان بیاورند.

مشاورارشد کیست؟

مشاورارشد رابطِ بین مشاور و مراجع است. شاید بتوان به‌آن نقش منشی را داد با این تفاوت که مشاورارشد گاه موجب تنویر مراجع می‌گردد و آن‌ها را برای دسترسی به‌یک فرد متخصص با توجه به مسئله‌ی هر مراجعه هدایت می‌کند. مراجعین می‌توانند در صورت تغییر مشاوره‌شان از مشاورارشد کمک بگیرند و سؤالات مربوط به کیفیت ارائه‌ی خدمات را از او بپرسند. شاید بتوان گفت شبیه وظیفه‌ی منشی، در دفاتر روان‌شناسی، با این تفاوت که مشاورارشد در فارگو از دانشِ روان‌شناسی بَهره می‌برد و تحصیلات دانشگاهی در این زمینه دارد و از همه مهم‌تر پس از فهمِ مشکل و مسئله‌ی مراجع به تشخیص و صلاح خود، متخصص را با توجه به مشکل مطرح‌شده به کاربر معرفی می‌کند.

مراجع کیست؟

فردی که از برخی مسائل روانی رنج بُرده و نیاز به در میان گذاشتن پاره‌ای از امور زندگی با یک مشاور و متخصص دارد. مراجعین ممکن از طیف‌های گوناگون و گسترده‌ای را در بر بگیرد.

 

برای اطلاعات بیشتر به سایت www.sarvehana.ir مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید